კომუნიკაციების კომისია თავმჯდომარის ასარჩევად ემზადება

კომუნიკაციების კომისია თავმჯდომარის ასარჩევად ემზადება

კომუნიკაციების კომისია თავმჯდომარის ასარჩევად ემზადება. კომუნიკაციების სექტორის მარეგულირებელი კომისიის თავმჯდომარის არჩევნების დანიშვნის შესახებ საკითხზე კომისია 20 იანვარს იმსჯელებს.

მოქმედ თავმჯდომარეს კახა ბექაურს უფლებამოსილების ვადა 3 თებერვალს ეწურება. ბექაური ამ პოსტს 2017 წლიდან იკავებს და ამ პერიოდში კომისიის წევრებმა ის 2-ჯერ აირჩიეს თავმჯდომარედ.

კომუნიკაციების კომისიის თავმჯდომარეს ირჩევს კომისია საკუთარი შემადგენლობიდან, სრული შემადგენლობის უმრავლესობით, 3 წლის ვადით. არჩევნები ფარული კენჭისყრით ტარდება. თუ 2016 წლის დებულებით შეუძლებელი იყო ერთი და იგივე პირის თავმჯდომარედ ორჯერ არჩევა, 2019 წელს მიღებული ცვლილებით ეს შეზღუდვა აღარ მოქმედებს.

აღსანიშნია, რომ კომუნიკაციების კომისია ექვსი წლის ვადით არჩეული ხუთი წევრისგან შედგება. კომისიის წევრები არიან: ვახტანგ აბაშიძე , ნათია კუკულაძე – კომისიის წევრი, ეკატერინე იმედაძე, ივანე მახარაძე და კახი ბექაური, რომელიც კომისიის თავმჯდომარეა. პარლამენტმა კახა ბექაური კომუნიკაციების კომისიის წევრად მეორე ვადით 2019 წლის დეკემბერში აირჩია. ბექაურის კომისიის წევრად დანიშვნის დადგენილება 2020 წლის 25 იანვრიდან ამოქმედდა.

მსგავსი სიახლეები

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური და მტკნარი წლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა. ეს სასაქონლო ჯგუფი საქართველოსთვის ერთ-ერთი მთავარი ადგილობრივი წარმოების პროდუქტია, რომელიც წლების განმავლობაში უმსხვილეს საექსპორტო…
II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

2024 წლის მეორე კვარტალში, წინა კვარტალთან შედარებით საცხოვრებელი უძრავი ქონების ფასების ინდექსი (RPPI) 4.8%-ით გაიზარდა, ხოლო ინდექსის წლიურმა ზრდამ 14.9% შეადგინა.…
რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ დაწესებულ საიმპორტო ტარიფებს?

რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის…

აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ ჩინურ ავტომობილებზე დაწესებულმა ტარიფებმა, შესაძლოა, დიდი ზეგავლენა მოახდინოს ჩინური ავტომობილების ინდუსტრიაზე. ეს ტარიფები მიმართულია არასამართლიანი კონკურენციისა და სუბსიდიების პრობლემების მოსაგვარებლად, რომლებსაც ჩინელი ავტომწარმოებლები იღებენ თავიანთი მთავრობისგან, რაც დასავლეთის ოფიციალური პირების აზრით, ჩინურ კომპანიებს უპირატესობას ანიჭებს გლობალურ ბაზრებზე. აშშ-სა და ევროკავშირის ტარიფები, სავარაუდოდ ,საგრძნობლად გაზრდის ჩინური ავტომობილების ფასს ბაზარზე, რაც გამოიწვევს ჩინელი მწარმოებელის კონკურენტუნარიანობის შემცირებას აშშ-სა და ევროკავშირის ადგლობრივ მწარმობელთან, ისევე როგორც სხვა საერთაშორისო კონკურენტებტან, რომლებიც არ ექვემდებარებიან მსგავს ტარიფებს. ეს გამოიწვევს ჩინური ავტომანქანების ექსპორტის შემცირებას ზემოთ ხსენებულ ბაზრებზე. შეერთებული შტატებში ჩინურ ავტომანქანების წარმოებოას მინიმალური ბაზრის წილი გააჩნიათ სხვა კონკურენტი ქვეყნებისგან განსხვავებით, როგორიცაა მექსიკა, იპონია, კანადა, სამხრეთ კორეა…