ინფრასტრუქტურის სამინისტროს ინფორმაციით, თბილისის შემოვლითი გზის პროექტირება მალე დასრულდება – ამის შესახებ BMG-ის უწყებაში განუცხადეს.
თბილისის შემოვლითი გზის საპროექტო სიგრძე 50 კილომეტრია, ის მცხეთის, ჯვრის მონასტრის მიმდებარედ დაიწყება, გვირაბის მეშვეობით ზაჰესის, გლდანის და თბილისის ზღვის მიმართულებით გაგრძელდება, შემოუვლის ლილოს დასახლებას და სამხრეთით, რუსთავისკენ მიემართება.
თბილისის შემოვლითი გზის პროექტირების სამუშაოები ჯერ კიდევ 2016 წლიდან მიმდინარეობს და მასზე იტალიური საინჟინრო კომპანიები Anas International Enterprise-ი და IRD Engineering-ი მუშაობენ. პროექტი აზიის განვითარების ბანკის მიერ ფინანსდება.
თბილისის შემოვლითი გზის პროექტირების პარალელურად, ინფრასტრუქტურის სამინისტრო ჩრდილოეთ-სამხრეთის მაგისტრალის განვითარებაზეც მუშაობს. იგეგმება ნატახტარი-ჟინვალის 27-კილომეტრიანი გზის მშენებლობაც, რომელიც ნატახტართან ახალ გზაჯვარედინზე დასრულდება.
ინტერნეტში ვრცელდება სწორედ Anas International Enterprise-ი და IRD Engineering-ის მიერ მომზადებული გზის რენდერი, რომელიც სავარაუდოდ ამჟამინდელი მდგომარეობით არსებულ საპროექტო მარშრუტს მოიცავს. რენდერის თანახმად, გზის გარკვეული მონაკვეთები თბილისის შემოვლითი რკინიგზის მარშრუტს დაემთხვევა.
ჯერჯერობით უცნობია რამდენი მილიონი ლარი შეიძლება დაჯდეს როგორც ჟინვალი-ნატახტარის, ასევე თბილისის შემოვლითი გზის მშენებლობა და როდის გამოცხადდება შესაბამისი ტენდერები.
ლარზე მოქმედი ცვლადების წმინდა ეფექტი გამყარების მიმართულებით უფრო მკაფიო ხდება — ამის შესახებ ნათქვამია თიბისის მთავარი ეკონომისტის უახლეს განახლებაში. როგორც დოკუმენტში…
საქართველოს ეროვნულმა ბანკმა ქვეყანაში უძრავი ქონების ფასების ზრდის ფონზე შეაფასა ის თუ რამდენად არსებობს ალბათობა რომ აღნიშნული მატება გადაიზარდოს უძრავი ქონების…
2025 წლის პირველ კვარტალში პორტების ტვირთბრუნვა გაიზარდა, რკინიგზის კი შემცირდა. წლის პირველ სამ თვეში საქართველოს ნავსადგურებმა და ტერმინალებმა 3 მლნ 709…