საქართველოს დერეფანში ტვირთბრუნვა 1 მლნ ტონით გაიზარდა

საქართველოს დერეფანში ტვირთბრუნვა 1 მლნ ტონით გაიზარდა

საქართველოს დერეფანში ტვირთბრუნვა 1 მლნ ტონით გაიზარდა. ოფიციალური მონაცემებით, სატრანსპორტო დარგებმა 2022 წლის 6 თვეში 20.4 მლნ ტონა ტვრითი გადაზიდეს, 2021 წელს არსებული 19.4 მლნ ტონის შემდეგ.

ზრდაა როგორც სახმელეთო, ასევე საზღვაო გზით გადაზიდულ ტვირთებში. ამასთან, ქართულ ნავსადგურებში 6.3 მლნ ტონა ტვირთი გადამუშავდა, ზრდა წლიურად 18.8%-ია. 3.8 მლნ ტონა ტვრითი გადაამუშავა ფოთის პორტმა, 2.5 მლნ ტონა კი, ბათუმის საზღვაო ნავსადგურმა.

აღსანიშნავია, რომ გაზრდილია საკონტეინერო ტვირთბრუნვაც. იანვარ – ივნისში 220 957 ერთეული კონტეინერის მომსახურება მოხდა, რაც 17 ათას 149 ერთეულით მეტია გასული წლის ამავე პერიოდთან შედარებით.

რაც შეეხება სახმელეთო გადაზიდვებს, საავტომობილო გზით 13.5 მლნ ტონა ტვირთის გადაზიდვა მოხდა, რკინიგზით კი, 6.8 მილიონის, რაც 800 ათასი ტონით მეტია 2021 წლის 6 თვის შედეგზე.

მსგავსი სიახლეები

მეოთხედს გაუჭირდა აზრის დალაგებულად გადმოცემა – UNICEF-ის კვლევა საქართველოში სტუდენტების უნარებზე

მეოთხედს გაუჭირდა აზრის დალაგებულად გადმოცემა – UNICEF-ის კვლევა საქართველოში…

UNICEF-ი აქვეყნებს კვლევას საქართველოს ახალგაზრდების უნარებისა და კომპეტენციების შესახებ. საფრანგეთის მთავრობის მხარდაჭერით და სახელმწიფო და კერძო უნივერსიტეტების ბავშვთა უფლებების ცენტრებთან პარტნიორობით,…
„ევროპიდან ჩამოსული ტურისტების რაოდენობა ყოველთვიურად მცირდება“ – როგორ მიმდინარეობს ზაფხულის ტურისტული სეზონი იმერეთში?

„ევროპიდან ჩამოსული ტურისტების რაოდენობა ყოველთვიურად მცირდება“ – როგორ მიმდინარეობს…

ტურისტული კომპანია Travel To Georgia-ს დირექტორის ლაშა ბერეკაშვილის თქმით, ისრაელ-ირანს შორის დასრულებული საომარი მოქმედებების შემდეგ იმერეთში ტურისტების რაოდენობა ახლო აღმოსავლეთის ქვეყნებიდან…
მარაბდა-კარწახის რკინიგზამ 2024 წელს ₾167 მილიონით იზარალა

მარაბდა-კარწახის რკინიგზამ 2024 წელს ₾167 მილიონით იზარალა

მარაბდა-კარწახის რკინიგზამ 2024 წელს 167 მილიონი ლარით იზარალა, ამის შესახებ კომპანიის ფინანსური ანგარიშგებიდან ხდება ცნობილი. ეს 2023 წელს დაფიქსირებულ 29-მილიონიან ზარალზე…