ღვინის მარკეტინგითა და ტურიზმით დაინტერესებული პირებისთვის სატრენინგო-საკონსულტაციო პროგრამა იწყება

ღვინის მარკეტინგითა და ტურიზმით დაინტერესებული პირებისთვის სატრენინგო-საკონსულტაციო პროგრამა იწყება

5 ივლისს, 10:00 საათიდან, თბილისში, სასტუმრო “იოტაში” ახალი სატრენინგო-საკონსულტაციო პროგრამა აიღებს სტარტს. პროგრამა ღვინის მარკეტინგსა და ტურიზმს ეხება და მას კალიფორნიული სააგენტოს Balzac Communications and Marketing-ის სპეციალისტები ჩაატარებს.

პროგრამა პირველად ტარდება და მიზნად ისახავს ქართული მარნების ღვინის მარკეტინგსა და ტურიზმში გადამზადებას. იგი ხორციელდება განათლების საერთაშორისო ცენტრის კურსდამთავრებულთა ასოციაციის საგრანტო პროგრამის ფარგლებში.

სატრენინგო სესია 10:00-დან 17:00 საათამდე გაგრძელდება და მოიცავს შემდეგ თემებს:

• ღვინის მარკეტინგის საერთაშორისო ტენდენციები და სტანდარტები
• ღვინის ტურიზმის საერთაშორისო ტენდენციები და სტანდარტები
• აშშ-ს ბაზრის თავისებურებები

სესიები ჩატარდება ინგლისურ და ქართულ ენებზე და ეყოლება ორი სპიკერი: Balzac Communications and Marketing-ის პრეზიდენტი მაიკლ ვანგბიკლერი და ღვინის ტურიზმის მაგისტრი და ამავე კომპანიის ღვინის მარკეტინგისა და ტურიზმის სპეციალისტი – ეთერ გორგილაძე. Balzac Communications and Marketing აშშ-ში, კალიფორნიაში დაფუძნებული ორგანიზაციაა და უკვე 30 წელია, ბაზარზე პოზიციონირებს. კომპანია მსოფლიოს მასშტაბით ბევრ ორგანიზაციასთან თანამშრომლობს და მათ სხვადასხვა ტიპის მარკეტინგულ, თუ საზოგადოებასთან ურთიერთობის სერვისს სთავაზობს.

„ქართული მარნებისთვის მნიშვნელოვანია საერთაშორისო წარმატებული პრაქტიკებისა, თუ ტენდენციების ცოდნა და დანერგვა ყოველდღიურ საქმიანობაში. ეს პროექტი კი სწორედ ამის შესაძლებლობას იძლევა“, – ეთერ გორგილაძე, ღვინის მარკეტინგისა და ტურიზმის სპეციალისტი.

პროგრამა მხოლოდ ტრენინგით არ შემოიფარგლება, მისი დასრულებიდან სამი კვირის განმავლობაში თითოეულ მონაწილეს შეეძლება, საკონსულტაციო შეხვედრა ჩანიშნოს Balzac-თან, მიიღოს პროფესიული რჩევები და მათთან ერთად განიხილოს მარნისთვის მნიშვნელოვანი მარკეტინგული, თუ ტურიზმთან დაკავშირებული საკითხები.

მსგავსი სიახლეები

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური და მტკნარი წლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა. ეს სასაქონლო ჯგუფი საქართველოსთვის ერთ-ერთი მთავარი ადგილობრივი წარმოების პროდუქტია, რომელიც წლების განმავლობაში უმსხვილეს საექსპორტო…
II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

2024 წლის მეორე კვარტალში, წინა კვარტალთან შედარებით საცხოვრებელი უძრავი ქონების ფასების ინდექსი (RPPI) 4.8%-ით გაიზარდა, ხოლო ინდექსის წლიურმა ზრდამ 14.9% შეადგინა.…
რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ დაწესებულ საიმპორტო ტარიფებს?

რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის…

აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ ჩინურ ავტომობილებზე დაწესებულმა ტარიფებმა, შესაძლოა, დიდი ზეგავლენა მოახდინოს ჩინური ავტომობილების ინდუსტრიაზე. ეს ტარიფები მიმართულია არასამართლიანი კონკურენციისა და სუბსიდიების პრობლემების მოსაგვარებლად, რომლებსაც ჩინელი ავტომწარმოებლები იღებენ თავიანთი მთავრობისგან, რაც დასავლეთის ოფიციალური პირების აზრით, ჩინურ კომპანიებს უპირატესობას ანიჭებს გლობალურ ბაზრებზე. აშშ-სა და ევროკავშირის ტარიფები, სავარაუდოდ ,საგრძნობლად გაზრდის ჩინური ავტომობილების ფასს ბაზარზე, რაც გამოიწვევს ჩინელი მწარმოებელის კონკურენტუნარიანობის შემცირებას აშშ-სა და ევროკავშირის ადგლობრივ მწარმობელთან, ისევე როგორც სხვა საერთაშორისო კონკურენტებტან, რომლებიც არ ექვემდებარებიან მსგავს ტარიფებს. ეს გამოიწვევს ჩინური ავტომანქანების ექსპორტის შემცირებას ზემოთ ხსენებულ ბაზრებზე. შეერთებული შტატებში ჩინურ ავტომანქანების წარმოებოას მინიმალური ბაზრის წილი გააჩნიათ სხვა კონკურენტი ქვეყნებისგან განსხვავებით, როგორიცაა მექსიკა, იპონია, კანადა, სამხრეთ კორეა…