ღვინის მარკეტინგითა და ტურიზმით დაინტერესებული პირებისთვის სატრენინგო-საკონსულტაციო პროგრამა იწყება

ღვინის მარკეტინგითა და ტურიზმით დაინტერესებული პირებისთვის სატრენინგო-საკონსულტაციო პროგრამა იწყება

5 ივლისს, 10:00 საათიდან, თბილისში, სასტუმრო “იოტაში” ახალი სატრენინგო-საკონსულტაციო პროგრამა აიღებს სტარტს. პროგრამა ღვინის მარკეტინგსა და ტურიზმს ეხება და მას კალიფორნიული სააგენტოს Balzac Communications and Marketing-ის სპეციალისტები ჩაატარებს.

პროგრამა პირველად ტარდება და მიზნად ისახავს ქართული მარნების ღვინის მარკეტინგსა და ტურიზმში გადამზადებას. იგი ხორციელდება განათლების საერთაშორისო ცენტრის კურსდამთავრებულთა ასოციაციის საგრანტო პროგრამის ფარგლებში.

სატრენინგო სესია 10:00-დან 17:00 საათამდე გაგრძელდება და მოიცავს შემდეგ თემებს:

• ღვინის მარკეტინგის საერთაშორისო ტენდენციები და სტანდარტები
• ღვინის ტურიზმის საერთაშორისო ტენდენციები და სტანდარტები
• აშშ-ს ბაზრის თავისებურებები

სესიები ჩატარდება ინგლისურ და ქართულ ენებზე და ეყოლება ორი სპიკერი: Balzac Communications and Marketing-ის პრეზიდენტი მაიკლ ვანგბიკლერი და ღვინის ტურიზმის მაგისტრი და ამავე კომპანიის ღვინის მარკეტინგისა და ტურიზმის სპეციალისტი – ეთერ გორგილაძე. Balzac Communications and Marketing აშშ-ში, კალიფორნიაში დაფუძნებული ორგანიზაციაა და უკვე 30 წელია, ბაზარზე პოზიციონირებს. კომპანია მსოფლიოს მასშტაბით ბევრ ორგანიზაციასთან თანამშრომლობს და მათ სხვადასხვა ტიპის მარკეტინგულ, თუ საზოგადოებასთან ურთიერთობის სერვისს სთავაზობს.

„ქართული მარნებისთვის მნიშვნელოვანია საერთაშორისო წარმატებული პრაქტიკებისა, თუ ტენდენციების ცოდნა და დანერგვა ყოველდღიურ საქმიანობაში. ეს პროექტი კი სწორედ ამის შესაძლებლობას იძლევა“, – ეთერ გორგილაძე, ღვინის მარკეტინგისა და ტურიზმის სპეციალისტი.

პროგრამა მხოლოდ ტრენინგით არ შემოიფარგლება, მისი დასრულებიდან სამი კვირის განმავლობაში თითოეულ მონაწილეს შეეძლება, საკონსულტაციო შეხვედრა ჩანიშნოს Balzac-თან, მიიღოს პროფესიული რჩევები და მათთან ერთად განიხილოს მარნისთვის მნიშვნელოვანი მარკეტინგული, თუ ტურიზმთან დაკავშირებული საკითხები.

მსგავსი სიახლეები

„მპ დეველოპმენტმა“, სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ მხარდაჭერის ფარგლებში, თიბისი კაპიტალისა და გალტ & თაგარტის ხელშეწყობით, სადებიუტო ობლიგაციები გამოუშვა

„მპ დეველოპმენტმა“, სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ მხარდაჭერის ფარგლებში, თიბისი კაპიტალისა…

კომპანია „მპ დეველოპმენტმა“, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს სსიპ სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში“ კაპიტალის ბაზრის მხარდაჭერის პროგრამის ფარგლებში, თიბისი კაპიტალისა და გალტ…
საქართველომ $37 მლნ-მდე ღირებულების სარეცხი და საწმენდი საშუალებები იყიდა – იმპორტიორი ქვეყნები

საქართველომ $37 მლნ-მდე ღირებულების სარეცხი და საწმენდი საშუალებები იყიდა…

წლის პირველ ნახევარში საქართველომ 36 მილიონ 912 ათასი დოლარის ღირებულების 31 749 ტონა სარეცხი და საწმენდი საშუალებები იყიდა. ამ პერიოდისთვის იმპორტი…
„შარშანდელთან შედარებით, ხორბლის მოსავლიანობა, ხარისხი და ფასი გაზრდილია“ – მინისტრის მოადგილე

„შარშანდელთან შედარებით, ხორბლის მოსავლიანობა, ხარისხი და ფასი გაზრდილია“ –…

გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის მინისტრის მოადგილის თენგიზ ნასარიძის განცხადებით, შარშანდელთან შედარებით წელს ხორბლის საჰექტარო მოსავლიანობა გაზრდილია, გაუმჯობესებულია ხარისხიც და შესაბამისად,…