Apple iPod-ის წარმოებას წყვეტს

Apple iPod-ის წარმოებას წყვეტს

ამერიკული კორპორაცია Apple მუსიკალური პლეერის iPod-ის წარმოებას წყვეტს. ამის შესახებ ინფორმაცია კომპანიის ვებ-გვერდზე გავრცელდა.

„20 წლის წინ გამოჩენილმა iPod-მა მსოფლიოს მასშტაბით მილიონობით ადამიანის გული მოიგო, თუმცა დღეს მისი ფუნქცია ინტეგრირებულია კომპანიის პრაქტიკულად ყველა მოწყობილობაში. Apple Music კი 90 მილიონზე მეტ სიმღერასთან წვდომის საშუალებას იძლევა“, – წერია განცხადებაში.

კომპანია ხაზს უსვამს, რომ iPod-ის არსებობის განმავლობაში მან იქონია მუსიკის წვდომაზე დიდი გავლენა და შეცვალა ზოგადად მუსიკალური ინდუსტრია, შეცვალა რა მისი მოსმენის გზები და გავრცელების მასშტაბები.

 

კომპანიის განცხადებით, სანამ iPod ფიზიკურად იქნება ხელმისავწდომი, ის გაიყიდება კომპანიის საიტზე ან ოფიციალურ მაღაზიებში, მარაგების ამოწურვის შემდეგ კი მას მყიდველი ვერ ნახავს.

მსგავსი სიახლეები

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური და მტკნარი წლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა. ეს სასაქონლო ჯგუფი საქართველოსთვის ერთ-ერთი მთავარი ადგილობრივი წარმოების პროდუქტია, რომელიც წლების განმავლობაში უმსხვილეს საექსპორტო…
II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

2024 წლის მეორე კვარტალში, წინა კვარტალთან შედარებით საცხოვრებელი უძრავი ქონების ფასების ინდექსი (RPPI) 4.8%-ით გაიზარდა, ხოლო ინდექსის წლიურმა ზრდამ 14.9% შეადგინა.…
რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ დაწესებულ საიმპორტო ტარიფებს?

რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის…

აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ ჩინურ ავტომობილებზე დაწესებულმა ტარიფებმა, შესაძლოა, დიდი ზეგავლენა მოახდინოს ჩინური ავტომობილების ინდუსტრიაზე. ეს ტარიფები მიმართულია არასამართლიანი კონკურენციისა და სუბსიდიების პრობლემების მოსაგვარებლად, რომლებსაც ჩინელი ავტომწარმოებლები იღებენ თავიანთი მთავრობისგან, რაც დასავლეთის ოფიციალური პირების აზრით, ჩინურ კომპანიებს უპირატესობას ანიჭებს გლობალურ ბაზრებზე. აშშ-სა და ევროკავშირის ტარიფები, სავარაუდოდ ,საგრძნობლად გაზრდის ჩინური ავტომობილების ფასს ბაზარზე, რაც გამოიწვევს ჩინელი მწარმოებელის კონკურენტუნარიანობის შემცირებას აშშ-სა და ევროკავშირის ადგლობრივ მწარმობელთან, ისევე როგორც სხვა საერთაშორისო კონკურენტებტან, რომლებიც არ ექვემდებარებიან მსგავს ტარიფებს. ეს გამოიწვევს ჩინური ავტომანქანების ექსპორტის შემცირებას ზემოთ ხსენებულ ბაზრებზე. შეერთებული შტატებში ჩინურ ავტომანქანების წარმოებოას მინიმალური ბაზრის წილი გააჩნიათ სხვა კონკურენტი ქვეყნებისგან განსხვავებით, როგორიცაა მექსიკა, იპონია, კანადა, სამხრეთ კორეა…