რომელ ტელევიზიებს გაეზარდა/შეუმცირდა სარეკლამო შემოსავალი?

რომელ ტელევიზიებს გაეზარდა/შეუმცირდა სარეკლამო შემოსავალი?

2023 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო და რადიო მაუწყებლების ჯამური სარეკლამო შემოსავალი წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 12.5%-ით შემცირდა და 15.6 მილიონი ლარი შეადგინა.

რაც შეეხება მხოლოდ სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლებს, 2023 წლის პირველ კვარტალში ამ რიცხვმა 14.1 მილიონი ლარი შეადგინა, რაც წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 2.2 მილიონი ლარით ნაკლებია.

სარეკლამო შემოსავლების შემცირების მიზეზად კომუნიკაციების კომისია აზარტული კომპანიებისთვის რეკლამის განთავსებაზე დაწესებულ შეზღუდვებს ასახელებს. კერძოდ, 2022 წლის 1 მარტიდან აზარტული თამაშების სამაუწყებლო რეკლამა აიკრძალა. რეგულაციის ამოქმედებამდე აზარტული თამაშების ორგანიზატორი კომპანიები მაუწყებლების მსხვილი დამფინანსებლები იყვნენ. ცნობისთვის, 2022 წლის პირველ კვარტალში აზარტული თამაშების სექტორიდან მიღებულმა სარეკლამო შემოსავალმა 4.8 ლარი შეადგინა.

მიმდინარე წლის პირველ კვარტალშიც სარეკლამო შემოსავლებით კვლავ “ტელეიმედი” ლიდერობს. აღსანიშნავია ის, რომ 2022 წლის I კვარტალთან შედარებით, სარეკლამო შემოსავლები შეუმცირდა “მთავარ არხს”; “ფორმულასა” და “ტვ პირველს”. სარეკლამო შემოსავლებში ზრდა ჰქონდათ “პოსტივის”, საზოგადოებრივ მაუწყებელს და “რუსთავი 2”-ს.

კერძოდ, თუ “მედია ჰოლდინგმა” [ბრენდული სახელით რუსთავი 2] 2022 წლის პირველ კვარტალში 1.9 მლნ ლარი მიიღო, 2023 წლის შესაბამის პერიოდში ეს მაჩვენებელი 2.2 მლნ ლარამდე გაიზარდა. 0.8 მლნ ლარიდან 1.6 მლნ ლარამდე გაიზარდა “პოსტვ”-ის შემოსავალი, ხოლო საბიუჯეტო დაფინანსებაზე მყოფი საზოგადოებრივი მაუწყებლის სარეკლამო შემოსავალი 0.2 მლნ ლარიდან 0.5 მლნ ლარამდე გაიზარდა.

I კვარტალში სარეკლამო შემოსავლები სატელევიზიო არხების მიხედვით ასე გადანაწილდა:

“ტელეიმედი” – 4.6 მლნ ლარი
მედია ჰოლდინგ [ბრენდული სახელი რუსთავი 2] – 2.2 მლნ ლარი
“პოსტვ” – 1.6 მლნ ლარი
“მთავარი არხი” – 1.3 მლნ ლარი
ტელეკომპანია “პირველი” – 1.1 მლნ ლარი
“ფორმულა” – 0.8 მლნ ლარი
“ბი ემ ჯი” – 0.6 მლნ ლარი
საზოგადოებრივი მაუწყებელი – 0.5 მლნ ლარი
“ჯი-დი-ეს თი-ვი” – 0.4 მლნ ლარი
მედია-ჰოლდინგი “ჯორჯიან თაიმზი” – 0.2 მლნ ლარი.

მსგავსი სიახლეები

“ამ ეტაპზე რთულია ზუსტად განვსაზღვროთ ამერიკული ტარიფების გავლენა, ამიტომ ვაკვირდებით პროცესს” – “წყალი მარგებელი”

“ამ ეტაპზე რთულია ზუსტად განვსაზღვროთ ამერიკული ტარიფების გავლენა, ამიტომ…

კომპანია “წყალი მარგებელი” ამერიკის შეერთებული შტატების მიერ დაწესებულ ახალ  ტარიფებს და  მის საქართველოზე გავლენას   ეხმაურება. როგორც კომპანიიდან “ბიზნესპარტნიორის” კითხვების საპასუხოდ გამოგზავნილ ინფორმაციაშია აღნიშნული,  აშშ-ის პრეზიდენტის…
რა გავლენა ექნება 10%-იან ტარიფს აშშ-ში ქართული ღვინის ექსპორტზე – “ასკანელის” შეფასება

რა გავლენა ექნება 10%-იან ტარიფს აშშ-ში ქართული ღვინის ექსპორტზე…

ღვინის მწარმოებელი კომპანიების ნაწილის შეფასებით, ტრამპის მიერ დაწესებული ტარიფები საქართველოდან აშშ-ში ექსპორტზე ნეგატიურად არ აისახება. როგორც კომპანია „ასკანელში“ BMG-ის განუცხადეს, 10%-იანი…
საქართველოს ეკონომიკა წელს 6%-ით, 2026-ში – 5%-ით გაიზრდება — ADB

საქართველოს ეკონომიკა წელს 6%-ით, 2026-ში – 5%-ით გაიზრდება —…

საქართველოს ეკონომიკა, გლობალური გაურკვევლობისა და გეოპოლიტიკური რისკების ფონზე, 2025 წელს სტაბილურად ზრდას განაგრძობს და შეუძლია კიდევ უფრო გაფართოვდეს მწვანე სატრანსპორტო და…