მთავრობა შიდა ფრენების სუბსიდირებაზე 2023 წელს 8 მლნ ლარს დახარჯავს

მთავრობა შიდა ფრენების სუბსიდირებაზე 2023 წელს 8 მლნ ლარს დახარჯავს

მგზავრთა შიდა საჰაერო გადაყვანას საქართველოს მთავრობა მომავალ წელსაც რამდენიმე მილიონი ლარით დაასუბსიდირებს.

მთავრობა შიდა ფრენების სტიმულირებისთვის დაფინანსების პროგრამას რამდენიმე წელია ახორციელებს. დღემდე
ქვეყნის მასშტაბით მგზავრთა საჰაერო გადაყვანისთვის ბიუჯეტიდან თანხებს ავიაკომპანია AK-Air Georgia იღებს, რადგან აღნიშნულმა კომპანიამ 2018 წელს საქართველოს აეროპორტების გაერთიანების მიერ შიდა ფრენების სუბსიდირებაზე გამოცხადებულ ტენდერში გაიმარჯვა.

ახალი ტენდერის გამოცხადებას სახელმწიფო კომპანია მომავალი წლის პირველ ნახევარში გეგმავს. როგორც „აეროპორტების გაერთიანების“ ხელმძღვანელმა თამარ არჩვაძემ განაცხადა, ახალ ტენდერში სახელმწიფო სუბსიდია ახალ მიმართულებებზეც გავრცელდება. კერძოდ, საუბარია თელავი-მესტიისა და თელავი ბათუმის მიმართულებებზე, რომელიც არსებულ შიდა ფრენებს დაემატება.

„ამ ეტაპზე ფრენები სრულდება მესტიის, ბათუმის, ამბროლაურის მიმართულებით და ქუთაისიდან მესტიის მიმართულებით. განიხილება ასევე შიდა ფრენების ახალ ტენდერში მიმართულებების დამატება როგორიც გახლავთ თელავი-მესტია, თელავი-ბათუმი. განიხილება ასევე სიხშირეების ზრდაც. შიდა ფრენების ტენდერის გამოცხადებას ველოდებით 2023 წლის პირველ ნახევარში, რაც შესაბამისად საშუალებას მოგვცემს შიდა ფრენების პროექტი გაგრძელდეს უწყვეტად“,-აცხადებს თამარ არჩვაძე.

ფინანსთა მინისტრის მოადგილის გიორგი კაკაურიძის თქმით, მომავალი წლის ბიუჯეტში შიდა ფრენების სუბსიდირებისთვის 8 მილიონი ლარია გათვალისწინებული.

„შიდა ფრენებისთვის 8 მილიონი იყო გათვალისწინებული წელსაც, იგივე თანხაა გათვალისწინებული 2023 წლის ბიუჯეტშიც და ამ კუთხით ცვლილებები არ გვაქვს. ამ თანხის ფარგლებში უნდა მოხდეს ახალი ტენდერის გამოცხადება“,-აცხადებს გიორგი კაკაურიძე.

მსგავსი სიახლეები

რატომ მყარდება ლარი? – “თიბისი კაპიტალის” შეფასება

რატომ მყარდება ლარი? – “თიბისი კაპიტალის” შეფასება

“თიბისი კაპიტალის” თანახმად, ლარის ბოლოდროინდელი გამყარება სიურპრიზი არ ყოფილა, ვინაიდან წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა…
სოხუმის აეროპორტის გახსნას თბილისი ანექსიისკენ გადადგმულ ნაბიჯად განიხილავს

სოხუმის აეროპორტის გახსნას თბილისი ანექსიისკენ გადადგმულ ნაბიჯად განიხილავს

2025 წლის 10 თებერვალს, თბილისში ჟენევის საერთაშორისო მოლაპარაკებების 63-ე რაუნდის მოსამზადებელი შეხვედრა მოლაპარაკებების თანათავმჯდომარეებთან: ევროკავშირიდან, გაეროდან და ეუთოდან გაიმართა. საგარეო საქმეთა…
„ქვემო სვანეთი ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე განვითარებადი რეგიონია საქართველოში“ – რა გამოწვევებია რეგიონში?

„ქვემო სვანეთი ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე განვითარებადი რეგიონია საქართველოში“ –…

„ქვემო სვანეთი ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე განვითარებადი რეგიონია საქართველოში“ , – ამის შესახებ BMGTV-ს გადაცემაში ქვემო სვანეთში მდებარე ტურისტული ობიექტის, Roots Svaneti-ს…