“მოქალაქეს შესაძლებლობა ექნება, აირჩიოს რომელ პორტფელში სურს საპენსიო დანაზოგის დაბანდება” – ზაზა ლომინაძე

“მოქალაქეს შესაძლებლობა ექნება, აირჩიოს რომელ პორტფელში სურს საპენსიო დანაზოგის დაბანდება” – ზაზა ლომინაძე

პარლამენტის ჯანმრთელობის დაცვისა და სოციალურ საკითხთა კომიტეტის თავმჯდომარის განცხადებით, მოქალაქე, რომელიც საპენსიო სააგენტოს განცხადებით მიმართავს, რომ დაბალრისკიან პორტფელში დარჩენა არ სურს, მისთვის მისაღებ პორტფელში გადავა.

საქმე ისაა, რომ პარლამენტმა დაგროვებითი პენსიის შესახებ კანონზე მსჯელობა დაიწყო.  კანონპროექტის მიხედვით, საპენსიო დანაზოგის ყველა ბენეფიციარი 6 სექტემბრის ნაცვლად, დაბალრისკიან პორტფელში 2028 წლის იანვრამდე ავტომატურად დარჩებიან. 

“ვისაც საპენსიო სააგენტოსთვის განცხადებით მიმართული არ ექნება, რომ საშუალო ან მაღალრისკიან პორტფელში გადასვლა სურს, დაბალრისკიან პორტფელში დარჩება. ეს რაიმე სახის ბიუროკრატიასთან დაკავშირებული არ იქნება.  მოსახლეობას სიმშვიდისკენ მოვუწოდებ. გააგრძელონ თანამშრომლობა საპენსიო ფონდთან, კიდევ ერთხელ ნახონ რა თანხები აქვთ დაგროვილი ამ 5 წელიწადში”, – განაცხადა ზაზა ლომინაძემ.

საპენსიო დანაზოგის ყველა ბენეფიციარი 6 სექტემბრის ნაცვლად, დაბალრისკიან პორტფელში 2028 წლის იანვრამდე ავტომატურად დარჩება. საქართველოს აღმასრულებელ და საკანონმდებლო ხელისუფლებაში ირწმუნებიან, რომ ცვლილების შესახებ მოსახლეობა ინფორმირებული იყო

მსგავსი სიახლეები

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური და მტკნარი წლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა. ეს სასაქონლო ჯგუფი საქართველოსთვის ერთ-ერთი მთავარი ადგილობრივი წარმოების პროდუქტია, რომელიც წლების განმავლობაში უმსხვილეს საექსპორტო…
II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

2024 წლის მეორე კვარტალში, წინა კვარტალთან შედარებით საცხოვრებელი უძრავი ქონების ფასების ინდექსი (RPPI) 4.8%-ით გაიზარდა, ხოლო ინდექსის წლიურმა ზრდამ 14.9% შეადგინა.…
რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ დაწესებულ საიმპორტო ტარიფებს?

რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის…

აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ ჩინურ ავტომობილებზე დაწესებულმა ტარიფებმა, შესაძლოა, დიდი ზეგავლენა მოახდინოს ჩინური ავტომობილების ინდუსტრიაზე. ეს ტარიფები მიმართულია არასამართლიანი კონკურენციისა და სუბსიდიების პრობლემების მოსაგვარებლად, რომლებსაც ჩინელი ავტომწარმოებლები იღებენ თავიანთი მთავრობისგან, რაც დასავლეთის ოფიციალური პირების აზრით, ჩინურ კომპანიებს უპირატესობას ანიჭებს გლობალურ ბაზრებზე. აშშ-სა და ევროკავშირის ტარიფები, სავარაუდოდ ,საგრძნობლად გაზრდის ჩინური ავტომობილების ფასს ბაზარზე, რაც გამოიწვევს ჩინელი მწარმოებელის კონკურენტუნარიანობის შემცირებას აშშ-სა და ევროკავშირის ადგლობრივ მწარმობელთან, ისევე როგორც სხვა საერთაშორისო კონკურენტებტან, რომლებიც არ ექვემდებარებიან მსგავს ტარიფებს. ეს გამოიწვევს ჩინური ავტომანქანების ექსპორტის შემცირებას ზემოთ ხსენებულ ბაზრებზე. შეერთებული შტატებში ჩინურ ავტომანქანების წარმოებოას მინიმალური ბაზრის წილი გააჩნიათ სხვა კონკურენტი ქვეყნებისგან განსხვავებით, როგორიცაა მექსიკა, იპონია, კანადა, სამხრეთ კორეა…