წელს ტურისტული ვიზიტები სრულად აღდგება – Galt & taggart

წელს ტურისტული ვიზიტები სრულად აღდგება – Galt & taggart

Galt & taggart-ის პროგნოზით, წელს ტურისტული ვიზიტები 2019 წლის მაჩვენებელს სრულად დაუბრუნდება. ამას გარდა, ორგანიზაცია 2023 წელს ტურიზმიდან მიღებული შემოსავლების 15% -ით 4 მლრდ დოლარამდე ზრდას პროგნოზირებს.

აღსანიშნავია, რომ პანდემიამდე 2019 წელს საქართველომ საერთაშორისო მოგზაურობიდან შემოსავლის სახით თითქმის 3.3 მილიარდი დოლარი მიიღო, 2022 წელს კი ეს მაჩვენებელი 3.5 მილიარდ დოლარამდე გაიზარდა, რაც რეკორდულია.

ეროვნული ბანკის მონაცემებით, 2022 წელს საქართველომ ყველაზე მეტი ტურისტული შემოსავალი აგვისტოში მიიღო, რაც 523 მილიონ დოლარს შეადგენდა.

ორგანიზაციას ტურიზმიდან შემოსავლები რეგიონების ჭრილშიც აქვს მოცემული, სადანაც ჩანს, რომ თბილისში ტურისმის შემოსავლები 2019 წელთან შედარებით 3%-ით გაიზარდა და 1,275 მილიარდი დოლარი შეადგინა, 47%-იანი ზრდაა აჭარის რეგიონში, სადაც შარშან ტურიზმის შემოსავლებმა მილიარდ დოლარს გადააჭარბა.

მსგავსი სიახლეები

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური და მტკნარი წლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა. ეს სასაქონლო ჯგუფი საქართველოსთვის ერთ-ერთი მთავარი ადგილობრივი წარმოების პროდუქტია, რომელიც წლების განმავლობაში უმსხვილეს საექსპორტო…
II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

2024 წლის მეორე კვარტალში, წინა კვარტალთან შედარებით საცხოვრებელი უძრავი ქონების ფასების ინდექსი (RPPI) 4.8%-ით გაიზარდა, ხოლო ინდექსის წლიურმა ზრდამ 14.9% შეადგინა.…
რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ დაწესებულ საიმპორტო ტარიფებს?

რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის…

აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ ჩინურ ავტომობილებზე დაწესებულმა ტარიფებმა, შესაძლოა, დიდი ზეგავლენა მოახდინოს ჩინური ავტომობილების ინდუსტრიაზე. ეს ტარიფები მიმართულია არასამართლიანი კონკურენციისა და სუბსიდიების პრობლემების მოსაგვარებლად, რომლებსაც ჩინელი ავტომწარმოებლები იღებენ თავიანთი მთავრობისგან, რაც დასავლეთის ოფიციალური პირების აზრით, ჩინურ კომპანიებს უპირატესობას ანიჭებს გლობალურ ბაზრებზე. აშშ-სა და ევროკავშირის ტარიფები, სავარაუდოდ ,საგრძნობლად გაზრდის ჩინური ავტომობილების ფასს ბაზარზე, რაც გამოიწვევს ჩინელი მწარმოებელის კონკურენტუნარიანობის შემცირებას აშშ-სა და ევროკავშირის ადგლობრივ მწარმობელთან, ისევე როგორც სხვა საერთაშორისო კონკურენტებტან, რომლებიც არ ექვემდებარებიან მსგავს ტარიფებს. ეს გამოიწვევს ჩინური ავტომანქანების ექსპორტის შემცირებას ზემოთ ხსენებულ ბაზრებზე. შეერთებული შტატებში ჩინურ ავტომანქანების წარმოებოას მინიმალური ბაზრის წილი გააჩნიათ სხვა კონკურენტი ქვეყნებისგან განსხვავებით, როგორიცაა მექსიკა, იპონია, კანადა, სამხრეთ კორეა…