18-მეტრიანი ავტობუსებისა და ავტობაზის პროექტისთვის ბიუჯეტიდან ₾200 მლნ დაიხარჯება, – ამის შესახებ თბილისის ვიცე-მერმა ირაკლი ხმალაძემ ჟურნალისტებთან საუბრისას განაცხადა.
მისი თქმით, იმისთვის, რომ პროექტი შემჭიდროებულ ვადებში განხორციელებულიყო, მისი დაფინანსება საბიუჯეტო ხარჯებით გადაწყდა.
„დღეს თბილისს 850 სრულიად ახალი ავტობუსი ემსახურება და ამას დაემატება და ამას დაემატება 200 ერთეული ყველაზე დიდი ტევადობის ავტობუსი, რომელიც დღეს თბილისში არ გადაადგილდება, მნიშვნელოვნად გაიზრდება ავტობუსებით მგზავრთა გადაყვანის მაჩვენებელი.
ამ ორი კომპონენტის ღირებულება, როგორიცაა 18-მეტრიანი ავტობუსების შეძენა და ავტობაზის მშენებლობა, ჯამურად დაახლოებით 200 მლნ ლარს მიაღწევს, ეს მოხდება 2023-2024 წლებში. ხოლო როგორ გადანაწილდება შესყიდვები, ამას ბაზრის კვლევა გამოავლენს, რომლის პროცედურები ახლა მიმდინარეობს.
ამ პროცესის მოკლე ვადებში განხორციელების საჭიროებიდან გამომდინარე, პროექტი საბიუჯეტო დაფინანსებით განხორციელდება“, – განაცხადა ხმალაძემ.
ცნობისთვის: თბილისში 200 ერთეული 18-მეტრიანი ავტობუსი 2022 წელს უნდა შემოსულიყო, თუმცა 18-მეტრიანი ავტობუსები ქალაქში, ჯერ 2020 წლიდან, შემდეგ კი უკვე 2021 წლიდან უნდა გამოჩენილიყო. კახა კალაძის გუნდის წევრები აცხადებდნენ, რომ 18-მეტრიან ავტობუსებს სწრაფ, 10 სატრანზიტო დერეფანში უნდა ევლოთ.
რამაზ აბესაძე, პროფესორი მოსახლეობის კეთილდღეობის შეფასების სხვადასხვა მიდგომას ეკონომისტები დიდი ხანია იყენებენ. ყველაზე გავრცელებულია ეკონომიკური შეფასება მთლიანი შიდა პროდუქტის გაანგარიშებით, მათ…
პარლამენტმა ეროვნული ბანკის საბჭოს წევრებად პრეზიდენტის მიერ წარდგენილი ნანა ყეინიშვილის და თეიმურაზ ხომერიკის კანდიდატურებს მხარი დაუჭირა. სხდომამდე საკითხი განიხილეს საფინანსო საბიუჯეტო…
ეროვნული ბანკის პრეზიდენტის მოვალეობის შემსრულებელი ნათია თურნავა ეროვნული ბანკის სათავო ოფისში საერთაშორისო სავალუტო ფონდის მისიის მუდმივ წარმომადგენელს საქართველოში ენდრიუ ჯუველს შეხვდა.…