2023 წლის პირველ ნახევარში მთავრობამ 71 მილიონის ქონება გაყიდა

2023 წლის პირველ ნახევარში მთავრობამ 71 მილიონის ქონება გაყიდა

2023 წლისთვის საქართველოს მთავრობას 200 მილიონი ლარის ღირებულების ქონების გაყიდვა აქვს დაგეგმილი. ბიუჯეტის შესრულების ანგარიშის თანახმად, წლის პირველ ნახევარში სულ 70.8 მილიონი ლარის ღირებულების ქონება გაიყიდა, რაც ამ პერიოდის გეგმის 82.4% იყო.

საქართველოში პრივატიზების პროცესზე პასუხისმგებელი ეკონომიკის სამინისტროს სახელმწიფო ქონების ეროვნული სააგენტოა, რომელიც აუქციონებს eauction.ge-ის მეშვეობით აქვეყნებს. BMG-ის მიერ ორგანიზაციიდან გამოთხოვილი ინფორმაციის თანახმად, პირველ კვარტალში ყველაზე ძვირად, 5.6 მილიონ ლარად, თბილისში გრიგოლ ფერაძის ქუჩაზე მდებარე მიწის ნაკვეთი გაიყიდა.

BMG სახელმწიფო ქონების ეროვნულ სააგენტოს მიმართავს კითხვით, თუ რა ქონებები გაიყიდა 2023 წლის პირველ ნახევარში ყველაზე ძვირად.

მსგავსი სიახლეები

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური და მტკნარი წლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა. ეს სასაქონლო ჯგუფი საქართველოსთვის ერთ-ერთი მთავარი ადგილობრივი წარმოების პროდუქტია, რომელიც წლების განმავლობაში უმსხვილეს საექსპორტო…
II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

2024 წლის მეორე კვარტალში, წინა კვარტალთან შედარებით საცხოვრებელი უძრავი ქონების ფასების ინდექსი (RPPI) 4.8%-ით გაიზარდა, ხოლო ინდექსის წლიურმა ზრდამ 14.9% შეადგინა.…
რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ დაწესებულ საიმპორტო ტარიფებს?

რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის…

აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ ჩინურ ავტომობილებზე დაწესებულმა ტარიფებმა, შესაძლოა, დიდი ზეგავლენა მოახდინოს ჩინური ავტომობილების ინდუსტრიაზე. ეს ტარიფები მიმართულია არასამართლიანი კონკურენციისა და სუბსიდიების პრობლემების მოსაგვარებლად, რომლებსაც ჩინელი ავტომწარმოებლები იღებენ თავიანთი მთავრობისგან, რაც დასავლეთის ოფიციალური პირების აზრით, ჩინურ კომპანიებს უპირატესობას ანიჭებს გლობალურ ბაზრებზე. აშშ-სა და ევროკავშირის ტარიფები, სავარაუდოდ ,საგრძნობლად გაზრდის ჩინური ავტომობილების ფასს ბაზარზე, რაც გამოიწვევს ჩინელი მწარმოებელის კონკურენტუნარიანობის შემცირებას აშშ-სა და ევროკავშირის ადგლობრივ მწარმობელთან, ისევე როგორც სხვა საერთაშორისო კონკურენტებტან, რომლებიც არ ექვემდებარებიან მსგავს ტარიფებს. ეს გამოიწვევს ჩინური ავტომანქანების ექსპორტის შემცირებას ზემოთ ხსენებულ ბაზრებზე. შეერთებული შტატებში ჩინურ ავტომანქანების წარმოებოას მინიმალური ბაზრის წილი გააჩნიათ სხვა კონკურენტი ქვეყნებისგან განსხვავებით, როგორიცაა მექსიკა, იპონია, კანადა, სამხრეთ კორეა…