ჩინეთი-შუა დერეფანი-იტალია – ერთწლიანი პაუზის შემდეგ, “ტრანსკასპიური საერთაშორისო სატრანსპორტო მარშრუტით” საკონტეინერო გადაზიდვები განახლდა.
გადაზიდვას სინცზიანიდან ნეაპოლამდე „ტრანსკასპიური საერთაშორისო სატრანსპორტო მარშრუტი“ და Xinjiang COSCO Shipping Container Lines-ი უზრუნველყოფენ.
ბლოკ-მატარებელი აქტაუს პორტის გავლით ჯერ აზერბაიჯანში, შემდეგ კი ფოთის პორტში ჩავა და COSCO Shipping Container Lines-ის ხომალდზე დაიტვირთება.
ჩინეთიდან ფოთამდე საკონტეინერო მატარებელი 11 დღეში უნდა ჩამოვიდეს. მულტიმოდალური გადაზიდვები ერთიანი სატრანსპორტო დოკუმენტებით განხორციელდება.
აღსანიშნავია, რომ „აზერბაიჯანის რკინიგზის“ გათვლებით, 2024 წელს ე.წ „შუა დერეფნით“ 4.2 მლნ ტონა ტვირთს გაატარებს. საპროგნოზო მაჩვენებელი 2023 წლის შედეგს (2.76 მლნ ტონა) 1.5-ჯერ აღემატება.
ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკმა (EBRD) და შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტომ (USAID) ხელი მოაწერეს ურთიერთგაგების მემორანდუმს ტრანსკასპიური საერთაშორისო სატრანსპორტო მარშრუტის,…
შავი ზღვის კაბელის პროექტისთვის, საქართველო, აზერბაიჯანი, რუმინეთი, უნგრეთის ერთობლივი კომპანიის დაფუძნება რუმინეთში განიხილება. ამის შესახებ თბილისში „მწვანე ენერგიის განვითარებისა და გადაცემის…
„საქართველოს შემოქმედებითი ინდუსტრიის ასოციაციის“ (ACAG) განცხადებით, სიმართლეს არ შეესებამება ინფორმაცია, რომ პოლიცია და საგამოძიებო სამსახური რამდენიმე სარეკლამო სააგენტოს ამოწმებს. ასოციაციაში აღნიშნავენ, რომ…