ჩინეთი-შუა დერეფანი-იტალია – ერთწლიანი პაუზის შემდეგ საკონტეინერო გადაზიდვები განახლდა

ჩინეთი-შუა დერეფანი-იტალია – ერთწლიანი პაუზის შემდეგ საკონტეინერო გადაზიდვები განახლდა

ჩინეთი-შუა დერეფანი-იტალია – ერთწლიანი პაუზის შემდეგ, “ტრანსკასპიური საერთაშორისო სატრანსპორტო მარშრუტით” საკონტეინერო გადაზიდვები განახლდა.

გადაზიდვას სინცზიანიდან ნეაპოლამდე „ტრანსკასპიური საერთაშორისო სატრანსპორტო მარშრუტი“ და Xinjiang COSCO Shipping Container Lines-ი უზრუნველყოფენ.

ბლოკ-მატარებელი აქტაუს პორტის გავლით ჯერ აზერბაიჯანში, შემდეგ კი ფოთის პორტში ჩავა და COSCO Shipping Container Lines-ის ხომალდზე დაიტვირთება.

ჩინეთიდან ფოთამდე საკონტეინერო მატარებელი 11 დღეში უნდა ჩამოვიდეს. მულტიმოდალური გადაზიდვები ერთიანი სატრანსპორტო დოკუმენტებით განხორციელდება.

აღსანიშნავია, რომ „აზერბაიჯანის რკინიგზის“ გათვლებით, 2024 წელს ე.წ „შუა დერეფნით“ 4.2 მლნ ტონა ტვირთს გაატარებს. საპროგნოზო მაჩვენებელი 2023 წლის შედეგს (2.76 მლნ ტონა) 1.5-ჯერ აღემატება.

მსგავსი სიახლეები

უძრავი ქონება კიდევ გაძვირდა: თბილისსა და ბათუმში ბინების საშუალო ფასი, თითქმის, ერთმანეთს უტოლდება

უძრავი ქონება კიდევ გაძვირდა: თბილისსა და ბათუმში ბინების საშუალო…

თბილისში ბინების გაყიდვები შემცირდა, ბათუმში კი – გაიზარდა. როგორც „ბიზნესპარტნიორს“ Colliers Georgia-ს კვლევებისა და მონაცემთა სერვისების ხელმძღვანელმა ლეო ჩიქავამ  განუცხადა, ორივე ქალაქის შემთხვევაში,…
კარტოფილის ექსპორტი მკვეთრად გაიზარდა – 3 თვეში ქვეყანამ $13.4 მლნ-ის შემოსავალი მიიღო

კარტოფილის ექსპორტი მკვეთრად გაიზარდა – 3 თვეში ქვეყანამ $13.4…

I კვარტალში საქართველოდან კარტოფილის ექსპორტი მკვეთრად გაიზარდა. საქსტატის ოფიციალური მონაცემებით, ქვეყანამ 43 465 ტონა პროდუქტის გაყიდვით 13 მილიონ 461 ათასი დოლარის…
როგორ შეიცვალა ფქვილისა და ხორბლის იმპორტი, ფქვილზე იმპორტის გადასახადის დაწესებით?

როგორ შეიცვალა ფქვილისა და ხორბლის იმპორტი, ფქვილზე იმპორტის გადასახადის…

წელს, იანვარ-მარტში საქართველომ 15.5 მლნ აშშ დოლარის 63,326 ტონა ხორბალი და მესლინი შეიძინა, რაც გასული წლის საანგარიშო პერიოდზე თანხაში 2.6%-ით მეტია, რაოდენობაში…