„ნაბეღლავი“ უკვე კორეაშიც გაიყიდება, – ამის შესახებ “წყალი მარგებელის” სტრატეგიული განვითარების მენეჯერმა, თინა მახარაძემ გადაცემა რედაქტ2-ში სტუმრობისას განაცხადა.
„ზოგადად, კომპანია იზრდება და პერიოდულად შეიძლება დაგვჭირდეს ზრდა საექსპორტო ბაზრების ზრდასთან ერთად. ჩვენი პროდუქცია გადის 27 ქვეყანაში, წელს დავიმატეთ თურქეთი და კორეა. ვცდილობთ, ვიყოთ დივერსიფიცირებული და ამა თუ იმ ქვეყნის წილი 5%-ს არ ცდებოდეს. კორეა მიმდინარე წელს დაგვემატა. პროდუქცია უკვე გავგზავნეთ და უკუკავშირიც მივიღეთ“, – განაცხადა მახარაძემ.
მისი თქმით, „რაუხის“ პროდუქციაც გადის ექსპორტზე, თუმცა „ნაბეღლავი“ არის „წყალი მარგებელის“ მთავარი ბრენდი და ამ მიმართულებითაც აქტიურად მიდის მუშაობა.
„ზოგადად, ექსპორტის მიმართულებით აქტიურად ვმუშაობთ, ძირითადად ტრადიციული ბაზრების მიმართულებით. ეს არის აშშ, იაპონია და ა.შ.“, – თქვა თინა მახარაძემ.
თურქეთის ქალაქ სტამბოლში ვიზიტის ფარგლებში, საქართველოს პირველმა ვიცე-პრემიერმა მონაწილეობა მიიღო ოთხმხრივ შეხვედრაში, სადაც თურქეთის, აზერბაიჯანისა და ბულგარეთის ენერგეტიკის მინისტრებთან ერთად რეგიონული…
2024 წლის 10 თვეში საქართველოს მთავარი საექსპორტო ბაზარი ნომინალურად ცენტრალური აზიის ერთ-ერთი უღარიბესი ქვეყანა ყირგიზეთი გახდა. ცენტრალური აზიის ამ ქვეყანაში ექსპორტი…
ცესკოს თავმჯდომარემ გიორგი კალანდარიშვილმა ქონებრივი დეკლარაცია შეავსო, რომელიც 2023 წლის განმავლობაში მიღებულ შემოსავლებს და არსებული მდგომარეობით საბანკო ანგარიშებზე თანხებს და უძრავ…