მთავრობას გუდაურის სხვა სეზონებზე განვითარების ხედვა აქვს – დავითაშვილი

მთავრობას გუდაურის სხვა სეზონებზე განვითარების ხედვა აქვს – დავითაშვილი

ვიცე-პრემიერმა, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის განცხადებით, მთავრობას გუდაურის სხვა სეზონებზე განვითარების ხედვა აქვს. ამის შესახებ ლევან დავითაშვილმა გუდაურში 2023 – 24 წლების ზამთრის ტურისტული სეზონისადმი მოსამზადებელი სამუშაოები საჯარო უწყებებისა და ბიზნესის წარმომადგენლებთან განხილვისას განაცხადა.

ეკონომიკის სამინისტროს მიერ გავრცელებულ პრესრელიზში ამ ხედვის დამატებით დეტალებზე საუბარი არ არის და აღნიშნულია, რომ მინისტრმა გუდაურში არსებულ გამოწვევებსა და მათი დაძლევის გზებზე ისაუბრა. მისი თქმით, გუდაური მნიშვნელოვანი სამთო კურორტია, მაგრამ ამავე დროს, მთავრობას აქვს მისი განვითარების ხედვა სხვა სეზონებზეც.

ლევან დავითაშვილმა აუდიტორიას მიაწოდა ინფორმაცია მასშტაბური ინფრასტრუქტურული სამუშაოების შესახებ, რომელთაც მთავრობა სამთო კურორტის მეტი განვითარებისთვის აკეთებს. მათ შორისაა, ორი ახალი საბაგირო კომპლექსი ახალ გუდაურში, რომლებსაც ავსტრიულ – შვეიცარიული კომპანია „დოპელმაიერ – გარავენტა ჯგუფი“ ახორციელებს. თითოეული საბაგიროს გამტარუნარიანობა საათში 1800 – 2400 ადამიანი იქნება. მისი თქმით, წელს პირველად გუდაურში სნოუბორდ ქროსში საერთაშორისო დონის მსოფლიო თასის ეტაპი გაიმართება, რაც დადებითად ასახავს კურორტის ცნობადობას საერთაშორისო მასშტაბით.

შეხვედრაზე მთის ტრასების სააგენტოს დირექტორმა ირაკლი ბურჭულაძემ წარადგინა პრეზენტაცია გუდაურში 2023 – 24 წლების ზამთრის სეზონისთვის მიმდინარე და განხორციელებული სამუშაოების შესახებ. მისი თქმით, ზამთარში გუდაურში ჩამოსულ ვიზიტორებს დახვდებათ ახალი საბაგირო კომპლექსი და სასრიალო ტრასები. ასევე მოხდა არსებული ტრასების რეაბილიტაცია და განახლდა სპეცტექნიკა. ირაკლი ბურჭულაძის თქმით, კურორტი მზად იქნება, საერთაშორისო შეჯიბრებს უმასპინძლოს. „ჩვენ ამისთვის მზად ვართ. მიგვაჩნია, რომ გუდაურში მაღალი რანგის შეჯიბრებების გამართვა უმნიშვნელოვანესია, როგორც გუდაურის, როგორც სამთო კურორტის და სპორტის განვითარებისთვის, ისე საქართველოს პოპულარიზაციისთვის,“ – განაცხადა მთის ტრასების სააგენტოს ხელმძღვანელმა. შეხვედრა დისკუსიის რეჟიმში წარიმართა.

ადგილობრივი ბიზნესის წარმომადგენლებმა კურორტის განვითარების მნიშვნელოვან საკითხებზე გაამახვილეს ყურადღება. აღინიშნა, რომ შეხვედრები კერძო სექტორთან რეგულარულად გაიმართება, რათა კურორტის ზამთრის სეზონისთვის მოსამზადებელ სამუშაოებში კერძო სექტორი მაქსიმალურად იყოს ჩართული.

შეხვედრაში ასევე მონაწილეობდნენ მინისტრის მოადგილე მარიამ ქვრივიშვილი, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე, მთის ტრასების სააგენტოს დირექტორი ირაკლი ბურჭულაძე და სახელმწიფო რწმუნებული მცხეთა – მთიანეთში დავით ნოზაძე.

მსგავსი სიახლეები

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური და მტკნარი წლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა. ეს სასაქონლო ჯგუფი საქართველოსთვის ერთ-ერთი მთავარი ადგილობრივი წარმოების პროდუქტია, რომელიც წლების განმავლობაში უმსხვილეს საექსპორტო…
II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

2024 წლის მეორე კვარტალში, წინა კვარტალთან შედარებით საცხოვრებელი უძრავი ქონების ფასების ინდექსი (RPPI) 4.8%-ით გაიზარდა, ხოლო ინდექსის წლიურმა ზრდამ 14.9% შეადგინა.…
რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ დაწესებულ საიმპორტო ტარიფებს?

რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის…

აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ ჩინურ ავტომობილებზე დაწესებულმა ტარიფებმა, შესაძლოა, დიდი ზეგავლენა მოახდინოს ჩინური ავტომობილების ინდუსტრიაზე. ეს ტარიფები მიმართულია არასამართლიანი კონკურენციისა და სუბსიდიების პრობლემების მოსაგვარებლად, რომლებსაც ჩინელი ავტომწარმოებლები იღებენ თავიანთი მთავრობისგან, რაც დასავლეთის ოფიციალური პირების აზრით, ჩინურ კომპანიებს უპირატესობას ანიჭებს გლობალურ ბაზრებზე. აშშ-სა და ევროკავშირის ტარიფები, სავარაუდოდ ,საგრძნობლად გაზრდის ჩინური ავტომობილების ფასს ბაზარზე, რაც გამოიწვევს ჩინელი მწარმოებელის კონკურენტუნარიანობის შემცირებას აშშ-სა და ევროკავშირის ადგლობრივ მწარმობელთან, ისევე როგორც სხვა საერთაშორისო კონკურენტებტან, რომლებიც არ ექვემდებარებიან მსგავს ტარიფებს. ეს გამოიწვევს ჩინური ავტომანქანების ექსპორტის შემცირებას ზემოთ ხსენებულ ბაზრებზე. შეერთებული შტატებში ჩინურ ავტომანქანების წარმოებოას მინიმალური ბაზრის წილი გააჩნიათ სხვა კონკურენტი ქვეყნებისგან განსხვავებით, როგორიცაა მექსიკა, იპონია, კანადა, სამხრეთ კორეა…