თავდაცვის სამინისტრო სახელმწიფო სამკერვალოს მიერ შეკერილი ტანსაცმლის ონლაინ-მაღაზიის შექმნას განიხილავს

თავდაცვის სამინისტრო სახელმწიფო სამკერვალოს მიერ შეკერილი ტანსაცმლის ონლაინ-მაღაზიის შექმნას განიხილავს

თავდაცვის სამინისტრო სპორტული ტანსაცმლის ონლაინ-მაღაზიის შექმნას განიხილავს – ამ პროექტის შესახებ დღეს თავდაცვის მინისტრმა, ჯუანშერ ბურჭულაძემ მთავრობის სხდომის შემდეგ BMG-ის კითხვაზე პასუხისას განაცხადა. მინისტრის თქმით, კომპანია “დელტა ტექსტილი” ქართული ჯარის ოფიციალური სპორტული ტანისამოსის რეალიზაციის დაწყებას გეგმავს. ჯუანშერ ბურჭულაძის განმარტებით, თავდაცვის სამინისტროს ბრენდირებული სამოსის რეალიზაცია შეიარაღებული ძალების პოპულარიზაციის ზრდაზე დადებითად აისახება.

თავდაცვის სამინისტრომ “დელტა ტექსტილი” სამკერვალო კომპანია “ჯეო-ემ-ტექსის” ბაზაზე შექმნა. ოქტომბერში თავდაცვის მინისტრმა განაცხადა, რომ კომპანია კომერციულ დაკვეთებზე მუშაობის დაწყებას განიხილავდა. თავდაცვის მინისტრთან BMG-ის კითხვა შეეხებოდა იმას თუ რამდენად უნდა შედიოდეს სახელმწიფო სამკერვალო კომპანია სხვადასხვა დაკვეთის მომსახურებაში კონკურენციაში კერძო კომპანიებთან.

“რაც შეეხება დელტა ტექსტილს, აქ იმხელა მოთხოვნაა საზოგადოებისგან და თუნდაც ჯარის ახლობლებისგან იმდენად მოსწონთ ხარისხი, რომ ვფიქრობთ გავაკეთოთ ონლაინ მაღაზია. პოპულარიზაციისთვისაც ვფიქრობ არ იქნება ცუდი, როდესაც ჩვენ მოქალაქეებს ეცმევათ სპორტულები, რომელსაც ეწერება ‘თავდაცვის სამინისტრო’ და თავდაცვის ძალები,”- განაცხადა თავდაცვის მინისტრმა ჯუანშერ ბურჭულაძემ.

კომპანია “დელტა ტექსტილი” 2020 წლის აგვისტოში დაფუძნდა. ბიზნეს რეესტრის თანახმად, მისი 100%-იანი წილის მფლობელია სსიპ სახელმწიფო სამხედრო სამეცნიერო-ტექნიკური ცენტრი დელტა.

“დელტა ტექსტილს” 2022 წლის ფინანსური ანგარიში საჯაროდ აქვს გამოქვეყნებული. დოკუმენტის თანახმად, კომპანიის შემოსავალმა გასულ წელს 9.3 მილიონი ლარი შეადგინა, რაც 2021 წელთან შედარებით 0.3 მილიონი ლარით ნაკლები იყო. ამასთან, კომპანიამ წელი მოგების ნაცვლად 8.7 მილიონი ლარის ზარალით დაასრულა, რისი მთავარი მიზეზიც კომპანიის აქტივების 10 მილიონი ლარით გაუფასურება იყო.

ფინანსურ ანგარიშში არაა წარმოდგენილი დამატებითი ინფორმაცია თუ რამ განაპირობა მისი აქტივების გაუფასურება.

მსგავსი სიახლეები

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური წყლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა – სად ვყიდით წყალს?

მინერალური და მტკნარი წლების ექსპორტი ისტორიულ მაქსიმუმზეა. ეს სასაქონლო ჯგუფი საქართველოსთვის ერთ-ერთი მთავარი ადგილობრივი წარმოების პროდუქტია, რომელიც წლების განმავლობაში უმსხვილეს საექსპორტო…
II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

II კვარტალში საცხოვრებელი უძრავი ქონება 14.9%-ით გაძვირდა

2024 წლის მეორე კვარტალში, წინა კვარტალთან შედარებით საცხოვრებელი უძრავი ქონების ფასების ინდექსი (RPPI) 4.8%-ით გაიზარდა, ხოლო ინდექსის წლიურმა ზრდამ 14.9% შეადგინა.…
რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ დაწესებულ საიმპორტო ტარიფებს?

რა გავლენა ექნება ჩინურ ავტო ინდუსტრიაზე აშშ-სა და ევროკავშირის…

აშშ-სა და ევროკავშირის მიერ ჩინურ ავტომობილებზე დაწესებულმა ტარიფებმა, შესაძლოა, დიდი ზეგავლენა მოახდინოს ჩინური ავტომობილების ინდუსტრიაზე. ეს ტარიფები მიმართულია არასამართლიანი კონკურენციისა და სუბსიდიების პრობლემების მოსაგვარებლად, რომლებსაც ჩინელი ავტომწარმოებლები იღებენ თავიანთი მთავრობისგან, რაც დასავლეთის ოფიციალური პირების აზრით, ჩინურ კომპანიებს უპირატესობას ანიჭებს გლობალურ ბაზრებზე. აშშ-სა და ევროკავშირის ტარიფები, სავარაუდოდ ,საგრძნობლად გაზრდის ჩინური ავტომობილების ფასს ბაზარზე, რაც გამოიწვევს ჩინელი მწარმოებელის კონკურენტუნარიანობის შემცირებას აშშ-სა და ევროკავშირის ადგლობრივ მწარმობელთან, ისევე როგორც სხვა საერთაშორისო კონკურენტებტან, რომლებიც არ ექვემდებარებიან მსგავს ტარიფებს. ეს გამოიწვევს ჩინური ავტომანქანების ექსპორტის შემცირებას ზემოთ ხსენებულ ბაზრებზე. შეერთებული შტატებში ჩინურ ავტომანქანების წარმოებოას მინიმალური ბაზრის წილი გააჩნიათ სხვა კონკურენტი ქვეყნებისგან განსხვავებით, როგორიცაა მექსიკა, იპონია, კანადა, სამხრეთ კორეა…