საქართველოს შუა დერეფნის პოტენციალის გამოყენებისთვის უკეთესი ინფრასტრუქტურა სჭირდება – ჯონ ბრაეკეველდტი

საქართველოს შუა დერეფნის პოტენციალის გამოყენებისთვის უკეთესი ინფრასტრუქტურა სჭირდება – ჯონ ბრაეკეველდტი

შუა დერეფნის პოტენციალის ათვისებისა და შენარჩუნებისთვის, საქართველოს სჭირდება შესაბამისი ინფრასტრუქტურა, ვინაიდან დღეს არსებული სატრანსპორტო ინფრასტრუქტურა ტვირთების გატარებისთვის საკმარისი არ არის, – ამის შესახებ ევროპული ბიზნეს ასოციაციის პრეზიდენტმა, ჯონ ბრაეკეველდტმა ქართულ მედიასთან საუბრისას განაცხადა.

მისივე თქმით, საქართველოს სჭირდება ინფრასტრუქტურა, რათა ბიზნესებისთვის უფრო იაფი და სწრაფი ალტერნატივა შეიქმნას, ვინაიდან სწორედ ახლა არის ტრანსპორტის ნაკადის მოზიდვის შესაძლებლობა.

„ჩვენ უკეთესი ინფრასტრუქტურა და უკეთესი კოორდინაცია გვჭირდება“, – აღნიშნა ბრაეკეველდტმა და ხაზი რკინიგზის მნიშვნელობასაც გაუსვა:

„უკვე წლებია ვიცით, რომ სარკინიგზო სატვირთო ნაკადები ცენტრალური აზიიდან კავკასიის გავლით უფრო დიდია, ვიდრე ევროპული სარკინიგზო ნაკადები. კვლევაც არსებობს, რომ საუკეთესო შესაძლებლობაა საქართველოში, აჭარის რეგიონში გაკეთდეს ტვირთის გადატვირთვის სისტემები, რაც შუა კორიდორის გავლით ტვირთების გადაზიდვას დააჩქარებს და ეს უფრო იაფიც იქნება.

უკრაინაში ახლა ომია, ამიტომაც გვაქვს შუა დერეფანი. ვიმედოვნებ, რომ ეს ომი ერთ დღეს დასრულდება, მაგრამ როცა ომი დასრულდება, ეს შუა დერეფანი სიცოცხლისუნარიანი აღარ იქნება. ეს შუა დერეფანი ახლაც ძვირია და არც საკმარისი ინფრასტრუქტურაა. ამიტომაც ახლა არის იმის დრო, რომ ბიზნესმა, მთავრობამ და სპეციალისტებმა ერთად ვიმუშაოთ, რათა გვქონდეს კონკრეტული გეგმა მომდევნო თვეებისთვის, რომლის მიხედვითაც საქართველოში ინფრასტრუქტურა უნდა გაუმჯობესდეს“, – აღნიშნა მან.

ინფრასტრუქტურაზე საუბრისას ბრაეკეველდტმა ყურადღება პორტზეც გაამახვილა და ანაკლიის შესახებ დასმულ კითხვას უპასუხა. როგორც მან აღნიშნა, ბიზნესს სჭირდება ოპერირებადი, ტექნიკურად გამართული პორტი – „ჩვენ არ ვართ პოლიტიკოსები, ჩვენ ვართ ბიზნესი, ჩვენ გვჭირდება კონტეინერების გემებზე გადატვირთვა, ჩვენ არ გვინდა პოლიტიკაში ჩარევა, მაგრამ ჩვენ გვაფერხებს ის, რომ ეს საკითხი [ანაკლიის პორტი] ჯერ კიდევ არ არის გადაჭრილი. ეს საკითხი უნდა გადაიჭრას სამართლიანად ყველასთვის ისე, რომ ბიზნესი კი არ დაზარალდეს, არამედ ბიზნესს დაეხმარონ“.

მსგავსი სიახლეები

სებ-მა ფულის გათეთრების დისტანციური ზედამხედველობის პორტალის გამოყენების წესი დაამტკიცა

სებ-მა ფულის გათეთრების დისტანციური ზედამხედველობის პორტალის გამოყენების წესი დაამტკიცა

საქართველოს ეროვნულმა ბანკმა ანტი ფულის გათეთრების (AML) და ტერორიზმის ფინანსირების საწინააღმდეგო (CFT) დისტანციური პორტალის გამოყენების წესი დაამტკიცა. პორტალის სახელია www.aml-cft.nbg.ge და ის ფულის…
ეკონომიკის სამინისტრო “ფოსტის შესახებ” კანონის საპარლამენტო განხილვებისთვის კონსულტანტს ქირაობს

ეკონომიკის სამინისტრო “ფოსტის შესახებ” კანონის საპარლამენტო განხილვებისთვის კონსულტანტს ქირაობს

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო შესყიდვების სააგენტოს გამარტივებული შესყიდვის განხორციელების მიზნით მიმართავს. საუბარია საქართველოს კანონმდებლობის ევროკავშირის დირექტივებთან დაახლოების მიზნით „ფოსტის შესახებ“ კანონის…
2023 წელს საქართველოში რეკორდულად ბევრი ჩინური ავტომობილი შემოვიდა

2023 წელს საქართველოში რეკორდულად ბევრი ჩინური ავტომობილი შემოვიდა

ბოლო წლებში, ჩინურმა ავტომწარმოებელმა კომპანიებმა მსოფლიოში მასშტაბური ექსპანსია დაიწყეს, რომელიც ადგილობრივი კომპანიების მიერ გლობალური ბაზრის წილის მნიშვნელოვან ზრდას ისახავს მიზნად. ტენდენციის…