მესამე პირის პასუხისმგებლობის დაზღვევის კანონპროექტი მთავრობას სავარაუდოდ, 2-3 კვირაში წარედგინება

მესამე პირის პასუხისმგებლობის დაზღვევის კანონპროექტი მთავრობას სავარაუდოდ, 2-3 კვირაში წარედგინება

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე, ირაკლი ნადარეიშვილის განცხადებით, მესამე პირის პასუხისმგებლობის დაზღვევის შესახებ კანონპროექტი მთავრობას სავარაუდოდ, 2-3 კვირაში წარედგინება.

ნადარეიშვილი არ გამორიცხავს, რომ კანონპროექტი მიმდინარე წელს, საგაზაფხულო სესიაზე დამტკიცდეს.

„საქართველოს მთავრობისთვის დაზღვევა წარმოადგენს გამორჩეულ პრიორიტეტს. გასული წელი იყო მნიშვნელოვანი იმ თვალსაზრისით, რომ საქართველოს მთავრობამ სადაზღვევო სფეროს ესტონური მოდელით დაბეგვრის გადაწყვეტილება მიიღო. ეკონომიკის სამინისტრომ პარლამენტს წარუდგინა კანონის პროექტი კერძო საპენსიო შენატანების შესახებ. ეს არის მოდელი, რომელიც მთლიანად აწყობილია სადაზღვევო პრინციპებზე და აქ მოთამაშეები იქნებიან სადაზღვევო კომპანიები.

ბოლო პერიოდში ეკონომიკის სამინისტრო, ზედამხედველობის სამსახური და ინდუსტრია აქტიურად ვმუშაობთ ავტომფლობელთა პასუხისმგებლობის სავალდებულო დაზღვევაზე, რომელიც უახლოეს მომავალში წარედგინება პარლამენტს განსახილველად. დეტალების დამუშავება თითქმის ბოლოშია გასული. უკვე არის დრაფტი, 2-3 კვირის განმავლობაში წარედგინება მთავრობას და მერე პარლამენტს. ვფიქრობთ, ამ კანონის მიღება მიმდინარე წლის საგაზაფხულო სესიაზე მოხდება“, – თქვა ნადარეიშვილმა.

სადაზღვევო სექტორი „ავტომფლობელთა მესამე პირის პასუხისმგებლობის სავალდებულო დაზღვევის“ შესახებ კანონის მიღებას უკვე რამდენიმე წელია ელის. პარლამენტში კანონპროექტი ჯერ კიდევ 2018 წელს დარეგისტრირდა, თუმცა მისი განხილვა შეჩერდა. ეკონომიკის მინისტრმა ლევან დავითაშვილმა თქვა, რომ ეს ევროკავშირთან ასოცირების შესახებ ხელშეკრულების ფარგლებში აუცილებლად შესასრულებელი მოთხოვნაა.

უცნობია, რა იცვლება კანონპროექტის პირვანდელ ვერსიასთან შედარებით. კანონპროექტის პირვანდელი ვერსიის მიხედვით კი, სადაზღვევო პრემიის მოცულობა ტრანსპორტის კატეგორიების მიხედვით განსხვავებული იყო. მაგალითად, მსუბუქი ავტომობილის შემთხვევაში წლიური მაქსიმალური სადაზღვევო პრემია, რისი გადახდაც მოქალაქეებს სავალდებულო წესით მოუწევდათ, მაქსიმუმ 150 ლარით იყო განსაზღვრული.

მსგავსი სიახლეები

მეოთხედს გაუჭირდა აზრის დალაგებულად გადმოცემა – UNICEF-ის კვლევა საქართველოში სტუდენტების უნარებზე

მეოთხედს გაუჭირდა აზრის დალაგებულად გადმოცემა – UNICEF-ის კვლევა საქართველოში…

UNICEF-ი აქვეყნებს კვლევას საქართველოს ახალგაზრდების უნარებისა და კომპეტენციების შესახებ. საფრანგეთის მთავრობის მხარდაჭერით და სახელმწიფო და კერძო უნივერსიტეტების ბავშვთა უფლებების ცენტრებთან პარტნიორობით,…
„ევროპიდან ჩამოსული ტურისტების რაოდენობა ყოველთვიურად მცირდება“ – როგორ მიმდინარეობს ზაფხულის ტურისტული სეზონი იმერეთში?

„ევროპიდან ჩამოსული ტურისტების რაოდენობა ყოველთვიურად მცირდება“ – როგორ მიმდინარეობს…

ტურისტული კომპანია Travel To Georgia-ს დირექტორის ლაშა ბერეკაშვილის თქმით, ისრაელ-ირანს შორის დასრულებული საომარი მოქმედებების შემდეგ იმერეთში ტურისტების რაოდენობა ახლო აღმოსავლეთის ქვეყნებიდან…
მარაბდა-კარწახის რკინიგზამ 2024 წელს ₾167 მილიონით იზარალა

მარაბდა-კარწახის რკინიგზამ 2024 წელს ₾167 მილიონით იზარალა

მარაბდა-კარწახის რკინიგზამ 2024 წელს 167 მილიონი ლარით იზარალა, ამის შესახებ კომპანიის ფინანსური ანგარიშგებიდან ხდება ცნობილი. ეს 2023 წელს დაფიქსირებულ 29-მილიონიან ზარალზე…